سئو خارجی برای فروشگاه اینترنتی

سئو سایت فروشگاهی افزایش فروش و برندینگ قوی

سایت‌های بسیاری وجود دارند که می‌توانند باعث رشد محلی کسب و کار شما شوند به عنوان مثال ممکن است لیستی از وب سایت‌های فعال در زمینه کسب و کار خود را بیابید و با آنها همکاری کنید. تسمینو بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین پلتفرم سفارش رپورتاژ، بک لینک و تولید محتوا برای شماست تا بتوانید در زمانی کوتاه و به شکلی راحت کسب‌وکارتان را به همه معرفی کنید. همچنین مهم است که هنگام کار با فایل‌های تصویری از استفاده از نام فایل‌های پیش فرض خودداری کنید و در عوض از نام‌های مرتبط و مناسبی استفاده کنید که توصیفی هستند. به علت تعداد بالای محصول و کار زیادی که این وب‌سایت‌ها نیاز دارند، بهترین پلن برای آنها پلن VIP است. اما ما پیشنهاد می‌کنیم در 6 ماه ابتدایی از پلن حرفه‌ای استفاده کنند و پس از آن به سراغ پلن VIP بروند. کافیست به ما بگویید که سایت شما جزو کدام یک از دسته‌های زیر است تا ما مناسب‌ترین پلن سئو سایت را به شما معرفی کنیم.

بسته به نوع مشکل نیز اطلاعاتی را در ستون‌های مختلف برای هر صفحه آسیب‌دیده می‌بینید. در زبان انگلیسی به توضیحات نتیجه جستجو «اسنیپت» می‌گویند؛ «ریچ» نیز به معنای «غنی» است. به همین خاطر ما می‌گوییم که این نتیجه جستجو یک «ریچ اسنیپت» است؛ یعنی یک نتیجه جستجوی غنی و کامل‌تر! در عناوین خود از براکت(بند .کروشه) استفاده کنید زیرا بلافاصله توجه خوانندگان  را جلب می کند. اما بعد از ۷ روز باید یک آدرس اختصاصی مانند myshop.ir برای سایت‌تون انتخاب کنین. به‌علاوه اینکه، گوگل هربار خواب تازه‌ای برای ما می‌بیند و با تغییر الگوریتم‌هایش، شما باید طبق همان موارد عمل کنید تا سایت‌تان با افت مواجه نشوید.

درست است که برای محصولات سایتتان باید حتماً دسته بندی داشته باشید؛ اما توجه کنید که تمام صفحات وب سایتتان باید تا حد امکان نزدیک به صفحه اصلی باشند. حالا اگر کمی هوشمندتر باشید، متوجه می‌شوید که قرار دادن یک جدول در ابتدای صفحه که همه دوره‌ها را مقایسه کند، نوشتن قیمت هر دوره و... به این ترتیب به خاطر داشتن مزیت‌های رقابتی در صفحه‌تان از رقبا جلو می‌افتید. این را هم به‌عنوان مجموعه‌ای که سال‌ها در این زمینه سابقه داشته است، به شما بگوییم، که هیچکس نمی‌تواند تضمین صددرصدی برای کسب رتبه اول سایت فروشگاهی‌تان به شما بدهد؛ چون همه چیز در کنترل ما و شما نیست! تنها کاری که از دست‌تان بر می‌آید این است با توجه به مواردی که مرور کردیم، تلاش کنید که در حوزۀ خود بهترین باشید و بهترین بمانید. وردپرس یکی از سیستم های محبوب سایت ساز است که توانسته بسیاری از فروشگاه های اینترنتی را درون خود جای دهد.

اما اگر سایت‌تان را با کدنویسی اختصاصی طراحی کرده‌اید، بهتر است در سرچ کنسول از ابزار URL Inspection Tool برای تست کمک بگیرید یا به سراغ یک متخصص سئو بروید تا این موضوع را برای‌تان بررسی کند. در نهایت اگر علم کمی در مورد سئو دارید، پیشنهاد بهتر این است که سئو سایت فروشگاهی‌تان را به یک سئو کار حرفه ای بسپارید. البته اگر از فروشگاه سازهای معتبری مثل پرتال استفاده کرده باشید، جای نگرانی نیست. همین الان هم می‌توانید اقدام به ساخت فروشگاه اینترنتی خود با پرتال کنید. در مجموعه مقالات آموزش سئو نکات زیادی در مورد اینکه سئو چیست و چگونه آن را بهبود بدهیم صحبت کرده‌ایم. اما الان می‌خواهیم در مورد سئو فروشگاه اینترنتی که یکی از فاکتورهای فروشگاه اینترنتی موفق و پرفروش است صحبت کنیم.

برای لینک سازی نباید هیچ اصول و نظمی را رعایت کنید به عنوان مثال نباید به صورت منظم هر روز سه لینک برای یک صفحه خاص بسازید. باید سعی کنید کاملا طبیعی رفتار کرده و حتی گاها لینک سازی را متوقف کنید. لینک سازی شامل روش ها و تکنیک های بسیاری است که به صورت کوتاه و مختصر به برخی از آن ها اشاره می کنیم. برخی به ازای هر فروش (پرداخت به‌ازای فروش)، برخی به ازای هر کلیک (پرداخت به‌ازای کلیک) و برخی به ازای هر اقدام مشخص (پر کردن فرم و...) کمیسیون پرداخت می‌کنند. با پاسخ به این سؤالات می‌توانید متوجه شوید که آیا افیلیت مارکتینگ برای شما مناسب است یا خیر. بازار افیلیت مارکتینگ در سال 2023 به ارزش 15.7 میلیارد دلار رسیده است.

یکی از رایج‌ترین هزینه‌هایی که فروشگاه‌ها و کسب و کارهای اینترنتی باید در بودجه بندی خود قرار دهند، هزینه سئو ماهیانه است. از آنجایی که این خدمات قیمت‌های مختلفی دارند و هر شرکت یا متخصص هزینه متفاوتی برای خدمات خود در نظر گرفته است، کارفرمایان دچار سردرگمی شده‌اند. چه چیزی به شما کمک می کند تا مشتریان سایت شما را بشناسند؟ خدمات سئو سایت می تواند این کار را برای شما انجام بدهد! طبق تحقیقاتSearch Engine journal  بیش از 25 درصد از مردم اولین نتیجه جستجو را کلیک می کنند و تقریباً 55 درصد هم روی سه مورد اول کلیک می کنند. حال می توانید درک کنید رتبه های اول گوگل چقدر می توانند با ارزش باشند!

لینک‌های باکیفیت، لینک‌هایی هستند که از سایت‌های معتبر، مرتبط و دارای محتوای باکیفیت به سایت شما هدایت می‌شوند. لینک‌هایی که نشان می‌دهند که سایر وب‌سایت‌ها به محتوای شما اعتماد دارند و آن را به کاربران خود توصیه می‌کنند. چون بکلینک‌ها، مثل یک سری رای اعتماد به وب‌سایت شما هستند که از سایت‌های دیگر به سمت سایت شما هدایت می‌شوند. لینک‌هایی که به گوگل نشان می‌دهند که وب‌سایت شما تا چه حد ارزشمند است. این تایید، همان سیگنال‌هایی است که نشان می‌دهند سایر وب‌سایت‌ها و کاربران تا چه اندازه به سایت شما اهمیت می‌دهند و آن را معتبر می‌دانند.

به عبارتی مسیر دادن به کاربران فضای مجازی برای رسیدن به محتوای یک وب سایت، سئو خارجی نامیده می‌شود. روش‌های مختلفی برای جهت دادن به افراد در اینترنت وجود دارد که در ادامه مهمترین آن‌ها را بررسی می‌کنیم. لازم به ذکر است که این دسته از تکنیک‌های سئو علاوه بر مخاطبان باعث هدایت موتورهای جستجو به سمت محتوای سایت‌ها نیز می‌شود. بهینه‌سازی محتوای صفحات محصولات با استفاده از توضیحات دقیق و جامع، و همچنین اضافه کردن کلمات کلیدی مرتبط در عناوین و متون، به بهبود رتبه سایت کمک می‌کند. ایجاد محتوای مفید و مرتبط مانند نقد و بررسی کتاب‌ها، معرفی نویسندگان، و محتوای آموزشی می‌تواند ترافیک سایت را افزایش دهد.

اکنون که چک لیست کامل سئو وب‌سایت فروشگاهی را در اختیار دارید، می‌توانید به راحتی روی تمامی جنبه‌های مهم استراتژی سئوی فروشگاه اینترنتی خود کار کنید. در این مقاله، به صورت کامل، فرایند سئو سایت فروشگاهی + (چک لیست جامع سئو سایت فروشگاهی) ذکر شده است. برای انتخاب بهترین شرکت سئو سایت، ابتدا باید بدانید که کدام شرکت‌ها در این حوزه تجربه و اعتبار کافی دارند. انتخاب شرکت سئو مناسب برای بهینه‌سازی سایت شما از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که این انتخاب تأثیر مستقیمی بر رتبه‌بندی سایت، جذب ترافیک و موفقیت شما در دنیای دیجیتال خواهد داشت. در ادامه، به معرفی 5 شرکت تخصصی سئو سایت می‌پردازیم که توانسته‌اند در این حوزه موفقیت‌های چشمگیری به دست آورند. یکی دیگر از اقدامات مؤثر در بهبود سئو سایت ، ثبت نظر در وبلاگ‌های مختلف به همراه لینک سایت است.

تم های واکنش گرا می توانند تجربه کاربری را تا حد زیادی بهبود بخشند و بازدیدکنندگان را برای مدت طولانی تری در سایت شما نگه دارند. از آنجایی که گوگل به زمان ماندگاری در صفحه به عنوان نشانه ای از ارزش یک سایت نگاه می کند، داشتن سایتی که به راحتی قابل پیمایش و خواندن باشد، می تواند رتبه بندی را بهبود بخشد. انتشار مطالب تبلیغاتی در سایت‌های معتبر و پر بازدید، می‌تواند به افزایش شناخت برند و کسب بک‌لینک کمک کند. با این حال، باید دقت کنید که محتوای رپورتاژ آگهی شما با کیفیت و مرتبط با موضوع سایت باشد. نوشتن مقاله برای وب‌سایت‌های معتبر و مرتبط با حوزه فعالیت شما، یکی از راه‌های موثر برای کسب بک‌لینک است.

همچنین، تیم سئو ما از ابزارهای به‌روز و آنالیز برای بررسی ترافیک جستجو و دشواری رتبه‌بندی استفاده می‌کند. تنوع و گستردگی که در لوازم مورد نیاز کودکان وجود دارد باعث شده تا فروشگاه‌ها و مغازه‌ای بزرگ و کوچک زیادی اقدام به فروش کالای و محصولات سیسمونی بچه‌ها  به صورت آنلاین کنند. لذا سئو سایت فروشگاهی لوازم کودک و نوزاد نیازمند تمرکز بالایی بر روی  کلمات کلیدی اصلی و مرتبط با این نوع فروشگاه می باشد. سئو سایت فروشگاهی لوازم کودک و نوزاد می تواند فروش و بازاریابی کالاهای شما را تا چند برابر افزایش می‌دهد. یکی از رؤیاهای بسیار مهم بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ، راه اندازی فروشگاه اینترنتی بین المللی است.

وقتی شما به سایتی با این ساختار سر می‌زنید، حتی جزئی‌ترین دسته بندی‌ها نیز نهایتاً 2 الی 3 کلیک از شما فاصله دارند. (بهترین ساختار برای سئو سایت فروشگاهی) بنابراین چه خواننده‌ها، چه خزنده‌های موتور جستجو، خیلی راحت می‌توانند تمام صفحات (حتی جزئی‌ترینشان) را پیدا کنند. سرچ کنسول یک ابزار مهم در سئوی سایت است که گوگل به رایگان در اختیار کاربران قرار داده. در واقع تا وقتی سایت‌تان را در این ابزار ثبت نکنید، گوگل آن را خیلی جدی نمی‌گیرد. همینطور این ابزار به شما کمک زیادی در سئو کردن سایت فروشگاهی‌تان می‌کند. بنابراین اول از همه وارد سرچ کنسول شده و سایت را به آن معرفی کنید.

ربات‌ها با خواندن این فایل، بررسی می‌کند که آیا این URL مجوز خزیدن دارن یا خیر. این مطلب یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به وبین سئو می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. به عنوان مثال می توان از ابزارهایی مانند Google Keyword Planner، Ahrefs، Moz Keyword Explorer، Ubersuggest، SEMrush و … نام برد. نکته مهم در استفاده از این ابزارها این است که درک کنید این ها تنها ابزار هستند!

پس برای کسب نتایج مطلوب، باید به صورت مداوم و با صبر و حوصله به اجرای تکنیک‌های سئو خارجی بپردازید. ثبت نام به صورت دستی در موتورهای جستجو یکی از تکنیک‌های خارجی سئو به حساب می آید. اگر تمایل دارید که سایت شما سریعا توسط موتورهای جستجو ایندکس شود بهتر است که به صورت دستی ثبت نام کنید. ربات‌های موتورهای جستجو، این صفحات را متفاوت از یکدیگر تشخیص می‌دهند. برای اینکه این موضوع را به موتور جستجو بفهمانید، باید Canonical Tags را قرار دهید و به یک صفحه اشاره کنید.

مطمئن شوید که کلمات انتخابی شما با هدف صفحه وب‌سایت فروشگاهتان که می‌خواهید رتبه‌بندی کنید مطابقت دارد و از استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی خودداری کنید. در دنیای امروز که بازاریابی دیجیتال حرف اول را می‌زند، اهمیت سئو سایت فروشگاهی زمانی درک می‌شود که بدانیم نزدیک به 50% ترافیک فروشگاه‌های اینترنتی از گوگل است. برای موفقیت در سئو فروشگاه اینترنتی علاوه بر برنامه‌ریزی حرفه ای باید کاملا با مشتریانمان آشنایی داشته باشیم. نوشتن محتوای درست و مرتبط با حوزه فعالیت شما، باعث جذب مخاطبان می شود. نویسندگان ما در نوشتن محتوای فروشگاه‌های آنلاین در صنایع مختلف مهارت دارند.

اکنون که می دانید ابتدا چه صفحاتی را می خواهید بهینه سازی کنید، بیایید تصمیم بگیریم که چگونه می خواهیم صفحات خود را در کل سایت نام گذاری کنیم. توصیه ما به شما این است که در تگ تایتل از عبارت های جذابی مثل ارزان ترین، بهترین کیفیت، گارانتی و با ضمانت، خرید راحت، قیمت مناسب و… استفاده نمایید. ابتدا با صفحات تاپ خود شروع کنید که احتمالاً هوم پیج یا صفحه اصلی، مجموعه محصولات اصلی و صفحات محصولات پرفروش شما خواهند بود. ما درباره صفحاتی صحبت می کنیم که بیشترین سود و بهترین تبدیل را دارند. با ایجاد اینفوگرافیک‌ها و به اشتراک‌گذاری آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های دیگر. البته شرکت در رویدادها فرصتی برای شبکه‌سازی و ایجاد ارتباط با افراد تاثیرگذار در صنعت شما فراهم می‌کند که می‌تواند منجر به همکاری‌های جدید و کسب بک‌لینک‌های باکیفیت شود.

بهتر است که فروم آنلاین مرتبط با کسب و کار خود را پیدا کنید و با دادن نظرات و پاسخ به سوالات در آن فعالیت کنید این کار علاوه بر اینکه شما را متخصص معرفی می‌کند به شناخته شدنتان هم کمک می‌کند. اما تفاوت تگ‌ کنونیکال و ریدایرکت 301 چیست؟ تگ‌های Canonical برای موتورهای جستجو هستند نه برای کاربران. توصیه می‌شود برای ایمن ماندن از جریمه سئوی گوگل، از تگ‌های Canonical مناسب استفاده کنید. فراموش نکنید که صفحات حذف شده را که نمی‌خواهید گوگل آن‌ها را بخزد، دوباره بررسی کنید. اینها صفحاتی مانند صفحات سبد خرید هستند که نمی‌خواهید گوگل آن‌ها را ایندکس و رتبه‌بندی کند.

همه این‌ها، فرآیندهایی هستند که به پردازش و انتقال سریع داده‌ها توسط سرور دارند. حتماً می‌پرسید چطور می‌توانیم به این جایگاه برسیم؟ ساده‌ست، با سئو سایت فروشگاهی. در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و توییتر، پست‌ها اکثراً به صورت تصویری و کوتاه است. هر شخص می‌تواند در آن مانند یک وب سایت شخصی به نوشتن مقالات به منظور انتشار ایده‌ها و نظرات خود بپردازد. در لابه لای این مطالب می‌توان وب سایت را معرفی کرد و حتی به آن لینک داد. ما در تلاش برای توسعه وب فارسی هستیم تا بهترین مقالات در هر زمینه ای را برای وبسایت ها تهیه کنیم.

در این حالت کاربران با دیدن عکس شما بازخورد نشان داده، وارد سایت شما می‌شوند و یا با گذاشتن کامنت و نظر نرخ تعامل را بالا می‌برند. انتخاب محصول یا خدماتی که قصد فروش آن را دارید، یکی از مهم‌ترین تصمیماتی است که در ابتدای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی در سطح بین‌المللی باید اتخاذ کنید. این انتخاب، به‌طور مستقیم بر موفقیت یا شکست کسب‌وکار شما تأثیرگذار خواهد بود. صفحات خطای 404 صفحاتی از سایت شما هستند که به دلیل مشکلی دیگر در دسترس نیستند. این صفحات رتبه شما را پایین می‌آورند؛ مگر این که از آن‌ها به نفع خودتان استفاده کنید. یعنی با استفاده از کد 301 آن صفحه را تغییر مسیر دهید تا خواننده را به سمت محبوب‌ترین صفحات سایت و البته مرتبط با جستجوی کاربر هدایت کند.

برنامه‌ریزی منظم، استفاده از روش‌های اصولی و تحلیل مداوم روند پروژه‌ها از جمله ویژگی‌هایی است که سوبلز را در میان شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سئو قرار می‌دهد. اگر بررسی دقیقی نسبت به این سایت‌های بزرگ داشته باشیم به خوبی متوجه می‌شویم که رقابت با آن‌ها بر سر تنوع بالای محصولات، تامین کالا، قیمت‌گذاری‌های شفاف و در نهایت جلب اعتماد مشتریان می‌باشد. همانطور که می دانید در بازاریابی اینترنتی تاثیر فیلم و عکس بسیار فراتر از متن است. سایت هایی وجود دارند که می توانید ویدیوهای مرتبط با کسب و کار خود را در آنها قرار دهید، مانند آپارات و یوتیوب. دقت داشته باشید که با داشتن یک محتوای بی کیفیت و تنها لینک سازی امکان موفقیت با وجود الگوریتم های جدید گوگل بسیار کم است. پس باید تمامی عوامل را با یکدیگر رعایت کرده تا بتوان یک صفحه را به رتبه های بالای گوگل رساند.

هاست ووکامرس لیموهاست یکی از این گزینه‌های بهینه‌سازی شده است، که علاوه بر ارائه سرویس پرسرعت فروشگاهی خدمات بهینه‌سازی سرعت در راستای بهبود پرفورمنس را نیز شامل می‌شود. به طور مشابه، آدرس URL باید به گوگل کمک کند تا موضوع صفحه شما را درک کند. بنابراین، کلمه کلیدی اصلی صفحه را در آدرس  URL خود قرار دهید و مطمئن شوید که خواندن آن آسان است. از آنجایی که URL اولین چیزی است که گوگل می‌بیند، این استراتژی باعث تاثیر مثبت بر سئوی وب سایت فروشگاهی شما می‌شود و در جستجوی ارگانیک رتبه بالاتری کسب خواهید کرد. این نوع وب‌سایت‌ها نیاز به استراتژی‌های خاص سئو دارند تا بتوانند توجه مشتریان را جلب کرده و تبدیل‌های بالایی داشته باشند. در اینجا، اهمیت انتخاب کلمات کلیدی مناسب و بهینه‌ سازی محتوای صفحه محصول بسیار حیاتی است، زیرا تمامی تلاش‌هایی که برای سئو سایت ایترنتی انجام می شود باید بر روی این یک محصول متمرکز باشد.

تا بتوانید رتبه سایتتان را بهبود داده و با جذب ترافیک هدفمند، فروش بیشتری داشته باشید. پس با دقت زیاد مشخص کنید که هر صفحه از سایت‌تان برای کدام کلمه کلیدی مناسب است. این موضوع خیلی مهمی است که بدانید قسمت زیادی از جستجو کاربران باید به صفحات دسته بندی شما در سایت فروشگاهی‌تان ختم شود نه صفحات مقاله و محصول. برای اینکه بفهمید کاربر به چه نوع محتوایی روی کلمه مورد نظر شما علاقه دارد، بهتر است لینک‌های صفحه اول گوگل را بررسی کنید. به زبان فارسی این عبارت به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر می­باشد. با استفاده از این روش می‌توانیم بازدید کنندگان بیشتری را به سمت وب سایت جذب کنیم و در نهایت مشتریان و مخاطبین ما بیشتر می‌شوند.

جواب ما همیشه راه اندازی یک وب سایت و فروش محصول به صورت نیچ مارکتینگ یا روش افیلیت مارکتینگ است. حذف ریدایرکت‌های اضافه، صرفه‌جویی در بودجه خزش، بهینه‌سازی سرعت سایت، به‌روزرسانی نقشه سایت، طراحی ساختار مناسب وب‌سایت و حذف محتواهای تکراری. بر اساس آن، میانگین تعداد صفحاتی که به‌صورت روزانه کرال می‌شود را محاسبه کنید. برای مثال شاید آماری مانند 691 crawl requests (last 90 days) را داشته باشید. بنابراین، میانگین تعداد صفحات خزیده‌شده در یک روز حدود ۸ صفحه است. دلیل خیلی واضحی برای این اتفاق وجود داره اونم اینه که قدرت تشخیص فعالیت های مهم و کلیدی رو در فروشگاه اینترنتی ندارید!

به‌عنوان یک شرکت معتبر سئوی فروشگاهی، ما ایمیل‌های شخصی‌سازی‌شده‌ای را بر اساس علاقه و خریدهای مشتریان ایجاد می‌کنیم. متخصصان سئوی ما ایمیل‌های واکنش‌گرا و با طراحی جذاب ایجاد کرده، کمپین‌های ایمیلی شما را آزمایش می‌کنند و ارتباط با مشتریان وفادارتان را حفظ می‌کنند. آنچه در طراحی سایت صنایع دستی، باید متفاوت باشد، اهمیت تصویرهاست که باید با کیفیت و نشان دهنده زیبایی آن کالا باشد. دقت کنید که تصاویر با کیفیت بالا اصولا حجم بالایی دارند، پس با کاهش حجم تصاویر سایت سریع‌تر بارگذاری شود. همچنین، اضافه کردن متن جایگزین (Alt Text) به تصاویر هنری می‌تواند در جستجوهای تصویری به بهبود سئو کمک کند.

سوبلز با تخصص و تجربه‌ای که در بهینه‌سازی سایت‌های مختلف در صنایع گوناگون دارد، به یکی از شرکت‌های برجسته در این عرصه تبدیل شده است. سوبلز با ارائه قیمت سئو رقابتی و منطقی برای خدمات سئو، انتخابی مناسب برای کسب‌وکارهایی است که به دنبال بهینه‌سازی وب‌سایت خود با بودجه معقول هستند. سوبلز دارای ویژگی هایی است که آن ها را نسبت به سایر رقبا در این حوزه، متمایز می کند. برای شرکت در این دوره نیاز است که با سئو آشنایی اولیه داشته باشید. این دوره برای افرادی مناسب است که قصد دارند اطلاعات بیشتری درباره سئو سایت فروشگاهی کسب کنند.

برای پیدا کردن این اطلاعات ابزارهایی مانند MOZ و ahref گزینه‌های بسیار مناسبی هستند. با فعال کردن این ابزارها، اطلاعات خوبی از تعداد لینک‌هایی که هر سایت گرفته است را می‌بینید. کلمات کلیدی باید در میان محتوا با درصد مناسب وجود داشته باشد و تراکم آن در قسمت های مختلف متن یکسان باشد. همچنین به مترادف های کلمات کلیدی محصول تان نیز باید توجه داشته باشید. از بین فرمت‌های مختلف تصاویر، JPEG رایج‌ترین و بهترین فرمت برای عکس‌های محصولات است؛ چون هم حجم کمی دارد، هم کیفیت آن مناسب است.

صفحات وب در حالت ایده‌آل باید به ترتیب میزان اهمیتشان کرال شده و این روند با بیشترین سرعت ممکن انجام شود. خبر خوب این که با رعایت چند تکنیک در بهینه‌سازی وب‌سایت، می‌توانید به این ایده‌آل دست پیدا کنید که آن‌ها را در ادامه می‌بینید. راه درست اینه که اجزای کلیدی یک فروشگاه اینترنتی رو بشناسیم و بعد برای رشد هر بخش برنامه ریزی کنیم. کلمات کلیدی متوسط(medioum-sized) حجم جستجوی بالاتری نسبت به کلمات کلیدی بزرگ (Long-tail) دارند ، اما شما با رقابت های بیشتری روبرو می شوید به همین دلیل کیفیت بیشتری برای رتبه بندی نیاز دارید. اما اصلا این فایل چیست؟ در واقع در این فایل متنی آدرس و لینک تمامی صفحات سایت شما قرار گرفته و هدف از ساختنش این است که به گوگل و ربات‌های آن کمک کنیم راحت‌تر صفحات سایت‌مان را پیدا کنند.


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری